Chery, 2023 Çin’in En İyi 50 Küresel Markası listesinde 6. sırada yer alıyor
Chery, Google ile dünyanın önde gelen veri ve danışmanlık şirketlerinden Cato’nun ortaklaşa yayınladığı “2023 Çin’in En İyi 50 Küresel Markası” listesinde 6. kez yerini aldı.
15 kategoride yapılan değerlendirmeler sonucunda hazırlanan listede Chery, bir önceki yıla göre 18 sıra yükselerek 14. sırayı alarak otomotiv kategorisinde birinci oldu. Yılın ilk çeyreğinde Çin, otomobil ihracatında Japonya’yı geride bırakarak dünyanın en büyük otomobil ihracatçısı oldu. 22 yıldır yurt dışı pazarlarda yer alan Chery, Çin otomobil markalarının küreselleşmesi için sürekli yenilikçi uygulamalar geliştirerek, 20 yıldır Çin binek otomobilleri ihracatında ilk sıralarda yer alıyor.
ABD merkezli teknoloji şirketi Google ve Kantar tarafından yayınlanan “2023 Çin’in En İyi 50 Küresel Markası” listesi tamamlandı. Google ile dünyanın önde gelen bilişim ve danışmanlık şirketlerinden Cato’nun ortaklaşa yayınladığı listede bu yıl 7. kez Çinli otomotiv devi Chery 6. kez yerini aldı.
Chery, Çin’in en büyük otomotiv şirketi
Rapor, Amerika Birleşik Devletleri, Birleşik Krallık, Fransa, Almanya, Avustralya, Japonya ve Hindistan da dahil olmak üzere 11 denizaşırı pazardaki kullanıcılar hakkında derinlemesine araştırma yürütüyor. Bağlı markalar; Beyaz eşya, tüketici elektroniği, otomobil, akıllı cihazlar, içerik ve eğlence uygulamaları 15 kategoride fiyatlandırılıyor. Bu kapsamda Chery, genel listede geçen yıla göre 18 sıra yükselerek 14. sırada yer alırken, otomotiv kategorisinde birinci oldu. Rapor, denizaşırı kullanıcıların Çin markalarına ilişkin algılarını doğru bir şekilde kavramak için “En İyi 50” listesini, denizaşırı kullanıcıların Çin’in küreselleşen markalarına ilişkin algılarını doğru bir şekilde ölçmek için “MDS” model analizini ve Google’ın kitlelere ulaşma ve çevrimiçi bilgi toplama becerisini bir araya getiriyor. . Bunlardan MDS modeli, kullanıcıların marka algılarına dayalıdır ve “Anlamlı, Farklı ve Ayırt Edici” olmak üzere üç ana boyuttan oluşmaktadır. Marka gücü sıralaması ne kadar yüksekse, kullanıcıların markayı dikkate alma istekliliği de o kadar yüksektir.
Chery ilk çeyrekte en çok ihracat yapan ülke oldu
Çin arabaları, tıpkı Çin cep telefonları ve ev aletleri gibi hızla tüm dünyadaki kullanıcıların yeni tercihi haline geliyor. Bu yılın ilk çeyreğinde Çin’in otomobil ihracatı Japonya’yı geçerek Çin’i dünyanın en büyük otomobil ihracatçısı yaptı. 22 yıldır “denize açılan” Chery, Çin otomobil markalarının küreselleşmesi için sürekli yenilikçi uygulamalar geliştirerek, 20 yıldır Çin binek otomobilleri ihracatında birinci sırada yer alıyor. Chery Group, 2022 yılında toplam 452.000 otomobil ihraç etti. Böylece Çin’den çıkan her 7 Çin otomobilinden biri Chery oldu.
12 milyondan fazla kullanıcıya ulaştı
TIGGO 8 PRO, TIGGO 7 PRO ve Chery Group’un yurtdışındaki bir dizi yıldız çalışması, denizaşırı tüketicilerin güvenini ve sevgisini kazandı. Chery Group bugüne kadar dünya çapında 12 milyondan fazla kullanıcıya ulaştı. 80’den fazla ülke ve bölgede faaliyet gösteriyor ve arka arkaya beş kez Çin’in “En İyi Denizaşırı Görüntü Şirketi” ödülüne layık görüldü.